2

2009-11-04 / 10:00:36

Igår var jag till Cecilia för andra gången och provade på min bröllopsfrisyr. Wow säger jag bara... jag kommer bli såå vacker! :) Hoppas jag!

Idag ska jag iväg på stan en sväng och inhandla det allra sista. Sen ska det packas lite till.

Har blivit lite nojig över bröllopsklänningen men det kanske man blir nu när bröllopet närmar sig? Är det så? Eller måste jag gasa till Cinderella i Piteå och snatta en klänning, för jag har då inte råd att köpa en haha!

Sen så har jag helt tappat matlusten men jag får i allafall sova på natten och det är ju väldigt tur det!

Iiiiiiiiihhh vad det pirrar i magen nu!!! :D



Kommentarer!
Postat av: Alexandra

Förväntar oss massor med bröllopsbilder här på bloggen sen, men det hade du väl räknat ut. Är så avis, vill oxå till Aruba. Men i stället får man stå ut med regnet, snön och rusket. Hujja! Kramar

Kommenterat - 2009-11-04 / 11:10:58  | URL - http://daalex.blogg.se/
Postat av: Moster Jenny

Kan du packa med mig i väskan...är inte alls avis! Hoppas ni får en underbar resa! Vilken dag ska ni gifta er? Kram

Kommenterat - 2009-11-04 / 11:46:35
Postat av: Marie

2 dagar!?!. SHIT! Fan va avis jag är! :)

Kommenterat - 2009-11-04 / 12:26:22  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Pysselkärringern



Lycka till ;o) och Grattis i förväg...

kram på dig och de dina

Kommenterat - 2009-11-04 / 13:31:12
Postat av: Lotta & Joel

Åhh...det förstår jag att det börjar bli lite resfeber... :) Ska bli kul att höra sen hur det var och se ALLA bilderna ;)... Joo det kan nog mycket väl vara så, han älskar juh välling så han kanske mest har lagt till sig den vanan och att få komma över i våran säng... fast han sover så dåligt så vi måste få han att sova i sin istället...

Kommenterat - 2009-11-04 / 16:01:29  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh va spännande :) Förstår att du har res/bröllopsfeber ! :)

Kommenterat - 2009-11-04 / 17:25:09  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: