I love

2009-11-05 / 07:09:46

Jag som vanligtvis brukar använda Biotherms produkter köpte igår min allra första Clinique-produkt.


Har ju bara hunnit använda den en gång men måste säga att den är helt fantastisk!
Ger en massa fukt, innehåller Aloe Vera som är jättebra för huden och kanske det bästa av allt: den är oljefri, så man känner sig inte flottig efteråt utan bara fantastikt babylen.

Sen så SKA man ju köpa hudkräm kring jul för då har dom alltid en massa presentförpackningar. I min förpackning fick jag med ett fuktgivande läppglans och ansiktsspray. Till samma pris som bara krämen kostar i vanliga fall. Perfekt. :)

Kommentarer!
Postat av: Katja och Lina

Hej. Vill bara önska er en underbar resa!

Hoppas allt blir precis som ni har drömt.

Kramis

Kommenterat - 2009-11-05 / 11:46:33
Postat av: Jonna

Önskar oxå er en trevlig resa ! Ser framemot bilder sen :D

Kommenterat - 2009-11-05 / 20:15:31  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Hoppas ni får den riktiga drömresan... och LYCKA till med ALLT :)

Kommenterat - 2009-11-05 / 21:00:26  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: