25

2009-10-12 / 10:25:30
Ensammen hemma... det händer typ aldrig och jag måste säga att det är störtskönt! Grabbarna har åkt iväg på lite ärenden och min plan är att poppa hög musik och lacka stolar.

Jag är toksent ute med att boka min frisörtid hos kära Cecilia på Presenta & Här så det lutar åt att jag åker på min födelsedag som är om 2 veckor... men vad gör väl det? Härligt att bli ompysslad och skämma bort sig själv på födelsedagen. =)

Lilla kusinen i Elins mage är tjurig och vill inte komma ut trots att Elin har haft värkar i flera dagar, usch vad jag lider med henne... =(

Kram banan
Kommentarer!
Postat av: cecilia

Men ååå så kul, jag såg ju att det var en Ingela inbokad o vart lite lur på att det var du!!! Det blir ju jätte bra o få bli extra fin på sin födelsedag!Kram

Kommenterat - 2009-10-13 / 19:32:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: