31

2009-10-06 / 10:11:52
Imorgon är det dags att boka platser i planet, inte missa!

Idag ska vi städa, dona och fixa till kalaset. Men innan det tänkte jag traska iväg på en powerwalk i höstkylan. Som tur är så blåser det inte idag... jag tyckte gårdagen var olidligt kall hujja!

Jag har bakat tre olika sorters fika till kalaset men känner nog att det får bli en sort till... och utöver det så ska jag baka 2 olika sorters tårtor. Har inte helt bestämt mig för vad men jag har ju en dag till på mig att fundera.

Det blir kalas i dagarna 3 eller till och med 4! På torsdag kommer en massa folk, på fredag kommer mormor och morfar, på lördag kan det hända att någon tittar förbi och på söndag ska vi ha kalas med mina jäntor + barn.
Utöver det så har Texas tid hos BVC på onsdag och tandläkare på fredag. Så full rulle hela veckan med andra ord. Men det ska bli så roligt! Jag trivs verkligen när det är mycket på gång. =)

Nä, dags att knyta på sig joggingskorna och stoppa hörlurarna i öronen.

Ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: Tjockiselin

Du är flitig med motionen tjejen, heja heja!!

Vi kommer å smakar på fikat så länge det inte händer nå´t här. Bara för det så kommer bebben på Texas födelsedag, men ska försöka skaka ut ungen snarast eller så kniper jag till efter kl 24 på tors ;-)



Nattmat förresten...

Jag har för mig att Wille käkade nattmål nästan tills han började hos dagmamma å då var han 16 mån. Det enda tipset är väl att försöka ladda ungen med rejält kvälls-mellanmål 1-2 tim före nattvällingen. Knallmätt unge brukar sova lite bättre, men sen så hade vi några rejäla nattbataljer med vattenmuggen ist för välling innan han fattade.



Vi ses antagligen på tor el fre så segt som det är här, kram!

Kommenterat - 2009-10-06 / 22:18:30
Postat av: Jonna

Åh lille Texas blir stor :)



Kommenterat - 2009-10-06 / 23:55:44  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: