6

2009-10-31 / 15:14:45

Nu har jag inhandat mitt livs första flaska med alkogel... här ska vi faaan inte bli sjuka!

Sen så har vi varit i väg och solat och handlat lite till resan. Så det där med isolering går ju inte så jättebra. Och nästa vecka har jag dessutom tider inbokade i stan måndag, tisdag och onsdag. Men men måste man så måste man! Jag får packa med mig min lilla flaska med alkogel helt enkelt. ;)

Annars har vi varit en sväng till lekparken så Texas har fått busa av sig lite.

Kvällen bjuder på tacos, familjemys, godis och skräckfilm!

Happy Halloween liksom. ;)

Kommentarer!
Postat av: Marie

Ni kommer säker bli apförkylda alla tre dagen innan resan bara för all förberedelses skull. Om ni vill ha en skjuts på vägen så kom hit, här är alla lite förkylda. ;)

Kommenterat - 2009-10-31 / 16:02:52  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: