7

2009-10-30 / 09:20:22
Nu börjar man tänka i "sista gången före vi åker"-banorna.

I söndags var det sista gången vi träffade mormor och morfar innan vi möts på Kallax.

Idag är det sista gången vi har vanligt fredagsmys men godis och Idol.

På tisdag jobbar Fredrik sista passet innan vi åker.

Jag har förberett mig mentalt på denna resa i flera månader nu, men nu när det är så nära känner jag mig ändå inte helt förberedd. Och det är ju ändå lite oroade men mest spännande.

Jag fick nästan färdigt klänningen igår, nu har jag bara lite sömnad att göra för hand innan jag packar ner den.

Vad händer idag då? Inte mycket... Fredrik jobbar och jag och Texas har påbörjat våran "isoleringsvecka" så vi håller oss hemma. Och med isoleringsvecka menar jag att vi ska hålla oss borta från sjukdomar. Inte träffa folk som är sjuka samt hålla oss borta från stora folksamlingar(stan, mataffären osv) så gott det går.
Vi äter satsumas och mandariner varje dag och jag tar även en Actimel varje dag. Man får ju hoppas att det hjälper. Tvätta händerna så fort man kommer hem och undvika att ta i handtag osv. Vantar på.

Kommentarer!
Postat av: Catti

Låter klokt med en isoleringsvecka. Skulle ju vara riktigt trist om ni blev sjuka innan ni åker! :S

Kommenterat - 2009-10-30 / 09:38:21
Postat av: josse

hahaha...sluta nojja nu..vi blir inte sjuka! mamma e mer hyppo än jag nu! det är psykist! kraaaaam

Kommenterat - 2009-10-30 / 19:22:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: