9 days to go

2009-10-28 / 13:04:44
Igår när jag gick på stan innan frisören så fick jag en ordentlig släng av resfeber... jag blev helt nervös från ingenstans. Jag antar att det blev verkligt(för typ första gången) när jag skulle göra mig fin för detta speciella tillfälle. 

Annars sover jag fortfarande gott om nätterna. Jag har vaknat 3 mornar i rad kl 5 och haft svårt att somna om men ändå lyckats.
Imorse klev jag upp kl 7(grabbarna sov till 9) och powerwalkade 5km. Jag hade lite svårt att ligga och dra mig så ja en liten släng av resfeber då också. ;)

Det jag har kvar att göra nu är att:
*Boka och gå på make-up lektion + köpa smink
*Gå till frisören Cecilia igen på tisdag + köpa hårstyling
*Sy in klänningen
Och det var det jag kom på just nu haha!

Packa har jag börjat med lite smått idag, mest grejer till Texas.

Idag ska vi och göra lite ärenden på stan och sen så vill jag sola! Jag vill gärna sola 3-4 gånger innan vi åker så man har lite grund.

Hejs

Kommentarer!
Postat av: Marie

Bara nio?! Nyss var det ju 14. Shit vad tiden går! :) Om du bara visste hur mycket jag längtar efter att få se era bröllops/semesterbilder. Jag tänker mig att de är fucking outstanding! :)

Kommenterat - 2009-10-28 / 19:21:43  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Tiden verkligen RUSAR fram... åhh vad härligt... =)

Kommenterat - 2009-10-28 / 21:21:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: