Andas ut

2009-10-19 / 10:28:02
Skööönt... nu har jag äntligen tagit tag i och ringt både jobbet och försäkringskassan. Känns som en stor sten har lämnat mina axlar. Jobbet ringde jag och anmälde min återkomst som blir 14/12 och försäkringskassan ringde jag och efterlyste mina pengar som tydligen kommer in imorgon. Jag fick inga pengar förra månaden pga att vi skrev över dagar från Fredriks dagar liiite för sent.
Men det är ju så sjukt detdär... för alla dagar förutom Fredriks 60 "låsta" dagar står ju på min sida så man blir ju lite lurad! Eller hur?

Jag kommer verkligen att sakna detta lyxlivet jag lever då jag kan ta hand om och gosa med min underbara son hela dagarna men samtidigt tycker jag det är väldigt nyttigt för Fredrik att prova på vardagslivet och bra för Texas att få vara med sin pappa.
Måste väl erkänna att det ska bli liiite roligt att göra något annat på dagarna... men det kommer jag väl tycka typ en halv dag och i slutet av dagen så kommer jag grina i bilen hela vägen hem.

1 vecka kvar som 25åring... känns inget speciellt alls. Nu har jag väl blivit så pass gammal att det inte är roligt att fylla år längre haha!

Grå måndag idag, Fredrik jobbar dagtid i veckan och jag ska roa mig med att ta hand om monsterhögen med tvätt, städa det väldigt stökiga huset och rulla palt.


Tur jag har min solstråle som lyser upp även dom gråaste dagarna.


Kommentarer!
Postat av: Nath

Nåväl, ska skicka in en ny ansökan, sen har jag även planer för en helt annan karriär, så vi får väl se vad det blir ;)

Kommenterat - 2009-10-19 / 14:52:42  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du kan ju alltid trösta dej med att bla jag och Kristin fyller 27 på mindre än 3 månader. Kanske du känner dig mindre gammal och lessen över att fylla 26.

Kommenterat - 2009-10-19 / 15:02:17  | URL - http://daalex.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Ähh..man är juh inte äldre än man känner sig ;)

Kommenterat - 2009-10-20 / 14:06:53  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: