En liten kille

2009-10-15 / 10:51:14
Igårkväll fick Texas en till kusin, Wille en lillebror och Kenneth och Elin en till son. Grattis!
När dom har fått komma hem och landa ordentligt ska det bli så roligt att åka och snusa nyföding. =)
Jag har redan klurat på vad dom ska få i present... en present som kommer att uppskattas mycket av ett par trötta småbarnsföräldrar, hoppas jag!

Operation vänja av nattamålet har gått över förväntan. Första 3 nätterna "bad" han inte ens om välling, 4:e natten fick han en halv flaska för det gick inte med vatten/tutte + att han inte åt upp all kvällsvällingen så han var nog hungrig. Natt 5 och 6 drack han lite ljummet vatten och nu natt 7 så räckte det med tuttinstoppning.
Så min teori är ju den att han inte behöver nattamålet! Skööönt!

Nästa barn ska börja sova hela nätterna efter 3 månader har jag beställt. Ho ho ho. ;)

Idag jobbar Fredrik efter en veckas ledighet så vi är ensamna men det ska nog gå bra. En långpromenad ska vi ta oss senare efter lunch.

Hejs
Kommentarer!
Postat av: Katja och Lina

Vad duktig som nästan helt slutat äta på natten! :-)

Kul med en till kusin :-)

Kommenterat - 2009-10-15 / 14:26:40
Postat av: Jonna

Kul med en kusin :)



Skönt att det går så bra med nattmålet :) Min Wille vaknar 1 gång per natt och det räcker. När kan man börja vänja av dom egentligen?



Hoppas det slutar regna tills din prommis :)

Kommenterat - 2009-10-16 / 08:21:19  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Hej Ingela!

Snart "smäller det" :-). Dagarna till det stora äventyret närmar sig med stormsteg. Visst är det spännande? Ska bli skoj att läsa om er resa till Aruba när ni är hemkomna och vi precis ska åka :-).

Har du fått någon taxfree-katalog ännu?



Mvh. Kicki

Kommenterat - 2009-10-17 / 08:51:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: