Freeedag

2009-10-23 / 12:37:00

I LOVE!

Ni förstod väl att jag redan hade dubblat glasyren i receptet!?!?! Bra.

Nu har jag och Texas precis käkat fiskbullar och kokt potatis. Jag tycker det är så jäkla skönt att Texas äter själv rätt mycket nu för tiden, men det är inte alltid så jäkla kul att torka barn, stol och golv efteråt men det är ju helt klart värt...

Snart kommer gubben hem och då ska vi åka till Överkalix till imorgon. Så jag behöver packa ihop lite grejer,  klä mig lite anständigt och stoppa på ett ansikte.


Bjuder på lite bilder från slutet av september...


Texas hjälper pappa



Mina bygg-grabbar



Med lite fantasi kan man se att det blir rätt snyggt i slutändan, inte fågelskrämman som lutar sig mot väggen då... för henne är det kört sen länge


Texas skjutsar Alice i lära-gå-vagnen. Detta är inte arrangerat av oss vuxna utan hon satte sig faktiskt där


Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Så söta det är pappa & Texas :) Och Alice och Texas var juh för söt... man får inte vara dum inte... :)

Kommenterat - 2009-10-23 / 13:57:11  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: