Inlägg nummer 1000

2009-10-21 / 10:20:09
My gaaad vad mycket strunt ni har fått läsa i era dar. ;)

Tänkte mala på om min träning/kropp i detta inlägg.
Jag har senaste tiden märkt att jag blivit smalare och magen har blivit plattare så det var dags för en mätning och vägning tyckte jag.

Mina mått från allra första början, fast dock 2 veckor EFTER jag hade börjat träna, 1/6-09:
Midja:70cm
Mage:82cm
Rumpa:95cm
Vikt:60kg

Mina mått idag, 21/10-09:
Midja:67cm
Mage:76cm
Rumpa:91cm
Vikt:59,5kg

Mina tuttar har blivit liiite mindre också och det hade jag INTE beställt. ;)

Nä men som ni vet så har det varit upp och ner med träningen och dieten. Hela sommaren så njöt jag bara av livet och låg i solstolen och käkade glass. Det är nu den senaste tiden det har gått som bäst.

Jag känner mig ganska nöjd nu, blir magen bara aningens plattare så är den helt platt. och så vill jag bara ha aningens tightare rumpa och lår. Så det blir mycket styrketräning nu den sista tiden.
Men smalare vill jag nog inte bli så jag kanske kan sluta dieta mig snart. ;)

Kommentarer!
Postat av: Marie

Jag tar gärna din kropp o jag får. :)

Kommenterat - 2009-10-21 / 12:22:45  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Soppa

Bra kämpat



Det vart så körit idag så tiden fanns inte :-(



men kolla här vad hanna säljer



http://www.tradera.com/Sack-n-Seat-Marinbla-FINT-skick--auktion_100921782 om du nu inte har köpte en dvs

Kommenterat - 2009-10-22 / 00:01:51  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: gaby

Hej!



Fin sida! Jag har idag startat min blogg som handlar om hur jag ska komma i bröllopsform! Jag har 5 månader på mig att nå mina mål och jag har anlitat en personlig tränare. Du kommer att kunna följa mig dag för dag, hur jag äter och mår och vilken typ av träning jag kommer att göra.



Blir jätteglad om du vill ta dig en titt och kommentera gärna!



/Gaby

Kommenterat - 2010-03-04 / 10:56:51  | URL - http://kommaibrollopsform.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: