Reklamation

2009-10-04 / 10:15:29
Jag vill reklamera mitt barn... inatt har han ätit 2 fulla flaskor välling istället för "bara" 1. När ska han börja sova hela nätterna? Han är ju för fan 1 år strax! Jag är dödligt less på att stiga upp på nätterna. Gaaaah!

När Fredrik har ledigvecka från och med torsdag så blir det vällingavvänjning, vi måste ju försöka med något! Alla tips om hur vi ska få honom att sova hela natten tages emot tacksamt och med öppna armar.

I övrigt har jag sovit som en kratta. Men jag är ändå rätt pigg nu tack och lov.

Inga planer för dagen men det löser sig.

Kram

Kommentarer!
Postat av: ida

det är inte mycket att göra. Vägra honnom välling och kömpa på några nätter, det är nog det enda sättet. Funkar det inte så kanske han behöver nattväling ett tag till.

Hoppas ni får ordning på ungen snart ;-)

Kommenterat - 2009-10-04 / 11:28:51  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Lukas äter fortfarande på nätterna och han är 13 (!) månader.. Men men, sova får man väl göra när man blir gammal :P. Tur vi är kvinnor o klarar av nätter utan sömn ;)

Kommenterat - 2009-10-04 / 19:29:00  | URL - http://nilssonosback.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vägrade ersättning i 3 nätter och sen var det färdigt. Han vaknar fortfarande men behöver inte äta för att somna om och lättare går det också att söva än när han fick käka.

Kommenterat - 2009-10-11 / 12:06:53  | URL - http://mcmajjsan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: