090909

2009-09-09 / 22:35:45

Sitter och gäspar och luktar klor... det börjar bli dags för sängen. Texas härjade på till alldeles nyss, helt glad och busig sötungen min. :) Men tillslut så somnade han i min famn, det är bara somna i famnen som fungerar nu för att han ska somna... men det är ju såå mysigt! :)


Klätterapan


Igår fyllde ju lille herrn 11 månader så nu är det bara en månad kvar till kalas! Ska bli superkul!

Imorgon ska jag tydligen hålla mig hemma mellan 10 och 12 för sotaren ska komma... trist! Jag ville ju gå på Stor & Liten i Antnäs... :/
Fredrik jobbar enda dagen på hela veckan imorgon och det måste han väl få göra. ;)







Kommentarer!
Postat av: josse

Världens finaste pojke! Jag saknar dig o kommer pussar på dig i helgen! :)

Kommenterat - 2009-09-10 / 10:21:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: