Babysång

2009-09-08 / 21:42:06
Idag har vi varit på höstens första babysång i Rutvik. Vi var alldeles lagom många mammor och barn, ca 7 stycken mammor med 1-2 barn var. Och trevligt var det, Texas får ut mycket mer av babysången nu än då han var en liten plutt i våras. :)

Sen har vi hunnit med en sväng till Storheden och en massa hemmafix(mest pappa då, jag och Texas har busat och myst ;)).

Idolpremiär med fruktsallad nu på kvällskvisten och sedan en skön bastu.
Jag tycker inte att frukt är godis men fruktsallad är fan snudd på... mmm.


Jag sänder mina varmaste tankar och massor av kärlek till min älskade vän som hastigt har förlorat en nära släkting... styrkekramar till dig gumman!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: