Forts.

2009-09-21 / 11:34:05
Detta ska ju vara en rakt igenom LYCKLIG tid! Stundande bröllop och resa till paradiset. Pågående uppfräschning av huset och 1års kalas om bara drygt 2 veckor. Får man ens klaga då man är i min situation?

Det är nu mer än någonsin jag måste fokusera stenhårt på NUET och hur fantastiskt bra jag egentligen har det.

Kämpa kämpa kämpa!

Ja... nu känns det bättre.

Kommentarer!
Postat av: Wifie

Man får gnälla av sig. Det är BRA! :) Jag hade känt precis som du. Jag hatar att jobba i överlag, kanske därför jag aldrig haft ett riktigt jobb? Och jag skulle må skitdåligt om jag skulle måsta börja jobba nu snart på ett ställe där jag verkligen inte trivdes.. Jag förstår dig så väl. Den där gnagande ångesten. Usch usch. Du får försöka dränka dig i bröllopsfix, renoveringen och din älskade lilla solstråle, så du slipper tänka på skiten! Kramar om

Kommenterat - 2009-09-21 / 11:51:17  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Marie

Bra Ingela! Mycket bättre!

Kommenterat - 2009-09-21 / 11:51:22  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Tjockiselin

Man FÅR faktiskt ha ångest å tycka att visa saker är skit ibland, hur ska man annars veta när livet är kalas? Men precis som du skriver så är det bra att ta sig i kragen oxå å inte gräva ner sig totalt.



Men sen det här med jobb... varför ska du inte kunna byta jobb trots att ni vet att du nog är barnledig igen inom överskådlig framtid? Du är duktig, kreativ och en glad skit som absolut ska testa vingarna :-) Att sen arbetsmarknaden inte flödar av jobb just nu får väl vara.... försöka kan man ju alltid!

Å OM du måste tillbaka till ISS... har du ngn möjlighet att byta inriktning helt eller delvis? Om du förvarnar redan nu att du är på väg tillbaka å väldigt gärna vill göra annat än städ? Bara en tanke, vet ju inte hur det funkar.



Här hos oss är k äntligen frisk men istället så är w knallförkyld å jag smårisig. Har tom beordrat bebben i magen att ligga snäll å still där till alla är friska. Men samtidigt är jag så less att han kanske ändå får vara liiiite olydig ändå ;-)



När vi är om folk igen kommer vi å kikar på renoveringen, det ser lovande ut på bilderna!!



Stor kram!

Kommenterat - 2009-09-21 / 13:56:34
Postat av: Jonna

Håller med dom andra. Man får gnälla av sig :)

fast det är långt bort för mig att börja jobba igen, så känns det tråkigt redan nu, fast jag trivs på mitt jobb. Måste vara JÄVLIGT jobbigt när man inte trivs..hojja stackarn :/



Det är ju så otroligt roligt & skönt att vara mammaledig ! men det låter som att ni planerar nr 2 inom snar framtid ? :) Kul ! Sen måste jag säga att det måste ju vara en DRÖM att gifta sig i paradiset. Det kommer att bli så vackert och underbart, det är jag helt säker på. Lyllos er :)

Kommenterat - 2009-09-21 / 19:49:18  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: