Godmorgon fredag

2009-09-18 / 08:22:09

Denna helgen har jag sett fram emot extra mycket då det blir en massa roligheter både idag och imorgon!

Idag ska vi hämta upp Josse och åka och handla massa god mat, laga maten och sen får vi middagsgäster(mitt i byggstöket men man får improvisera lite) ;)

Och imorgon ska jag ut på rajtantajtan med tjejerna! Ja oj så kul vi ska ha! :D

Inte det att jag inte ÄLSKAR vårat sedvanliga fredags och lördagsmys men det är kul att göra något annat ibland.

Nog om framtiden...
Texas tyckte det var morgon 6:30 och det kändes helt okej, jag var ändå lite halvvaken och Fredrik höll på att göra sig iordning för att åka till jobbet. Så vi har hunnit med frukost båda två, blöjbyte, påklädning, bus och även tårar... Texas höll på att pilla i centraldammsugar-hålet och fick igång suget. Han blev LIVRÄDD och bara skrek och grinade. Stackars lilla nyfikna barn! Men det gick över snabbt och sen var han och pillade lite på "uttaget" igen så han fick nog inga men för livet. ;)


Lite höstbilder på hjärtat:







Kommentarer!
Postat av: Sofia

Åhhh!

LYX med centraldammsugare!:)



... undra hur länge det tar innan han kommer på att man kan pilla in grejjer där;)

Kommenterat - 2009-09-18 / 10:30:43  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Åhh...vill också ha centraldammssugare :)...någon gång framöver BLIR det ;)

Kommenterat - 2009-09-18 / 16:33:31  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: JOnna

Kul med lite party :) Känns långt bort dock för mig och är livrädd när det är dax, kommer ju inte ihåg hur det är att vara full haha :)



Höst-texas, fina bilder :)

Kommenterat - 2009-09-18 / 21:34:15  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack för att ni kom , det var trevligt :) Vi får ta & fika fler gånger :D



åh, det lät ju bra så man inte däckar efter en öl eller ngt först gången man ska ut ;)

Kommenterat - 2009-09-19 / 15:55:12  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: