Lugn

2009-09-14 / 10:02:52
Sitter och har en lung stund för mig själv, det är alldeles tyst... det enda jag hör är tranorna som sjunger i fjärran och småfåglar som kvittrat utanför fönstret. Texas sover och Fredrik jobbar dagtid. Vädret är underbart med blå himmel och sol och sådär lagom höst-svalt i luften. Men jag känner mig ändå lite låg? Vet inte riktigt över vad?

Agendan för denna vecka är blank förutom aerobics ikväll då.

Köksrenoveringen går framåt och det blir riktigt snyggt! Dock så har vi beställt för lite kakel så det blev inte färdigt nu i helgen som det var tänkt, men det gör inte så mycket... då får vi bygga på väggen istället i veckan. Det är 7-10 dagars leveranstid på kaklet, sist kom det på en vecka så vi hoppas på det även denna gång.

Nu ska jag ta tag i hemmet lite medans älsklingen sover... det ser ut som ett bombnedslag som vanligt.



Kommentarer!
Postat av: Pia - MejasMamma

Meja använde inte tutten mkt heller, bara när hon skulle sova. Men det är skönt att den rä veck nu!:)



Åker ni hela tjocka släkten eller?:)

Kommenterat - 2009-09-14 / 10:07:04  | URL - http://piasandberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: