Kramkillen

2010-04-23 / 10:53:43

Texas har spenderat större delen av morgonen i sin mammas famn... men nu sover han och har gjort det i snart en timme. Älskade hjärtat <3

Jag har mest tagit det lugnt... det är såå lätt att fastna framför datorn fast man har hur mycket som helst att göra. Men jag har iallafall lyckats slå igång en tvättmaskin och knådat ut ett pajskal. Men jag har inte riktigt bestämt mig för om det ska bli en krämig persika och hallonpaj eller en krämig päron och citronpaj.

Fredrik jobbar dygn så ikväll kommer Texas farmor och farfar och är barnvakt medans jag ska till arcus och ställa iordning grejerna. Har fortfarande en del grejer som måste packas ihop. Älsklingen packade in i bilen åt mig igårkväll så det bara är att sätta sig vid ratten och köra iväg. Världens bästa man har jag! <3 Känns fortfarande lite ovant att jag är gift och fru men hittills har jag lyckats säga och skriva efternamnet rätt iallafall.



När jag tänker tillbaka på den dagen 2009-11-13 så kan jag inte tro att det är sant det jag har upplevt. Det är som en dröm... orden räcker inte till för att beskriva hur vackert det var och hur jag kände. Den kärlek som vi fick uppleva den dagen på Eagle beach kommer jag aldrig att kunna beskriva för det går inte... orden räcker inte till.

Kommentarer!
Postat av: Soppa

*K*Ä*R*L*EK

Kommenterat - 2010-04-23 / 23:07:48  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: