Underbara helg

2010-04-17 / 13:37:01
Jag njuter som bara den! Att få kvalitetstid tillsammans med mina käraste älsklingar är värt mer än allt annat. <3

Grabbarna ligger just nu och sover på soffan och jag har precis rört ihop kvällens efterrätt som blir mjölkchokladmousse med färska jordgubbar. Till varmrätt blir det lövbiff och pommes. Gott gott gott!

Veckan har gått i en rasande fart och Texas har varit på dagis 4 långa dagar(lite kortare på fredagen då Fredrik slutade 13:30). Tuff start men det har gått jättebra för Texas. Han har gråtit lite när vi lämnat honom på morgonen men slutat i princip då vi klivit ut genom dörren.
Men det är tungt i mammahjärtat... jag vill ta hand om honom själv... jag vill finnas där för honom.

Som tur är så är det bara 4-dagarsvecka var 5:e vecka, de andra veckorna så kommer han att gå 1 hel och 1 halv dag per vecka. Alldeles lagom mycket. :)

Att vara ledig måndagar är hur underbart som helst! Att få 3 dagar helg är så himla skönt för oss allihopa. I LOVE!


Kommentarer!
Postat av: Soppa

Lyx dagar gillar vi

Kommenterat - 2010-04-17 / 22:13:18  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: