Gårdagen

2010-08-26 / 09:21:06
Tidig morgon blev det, Texas bestämde sig för att vakna 7... han som har sovit till 9:15 hela sommaren. ;) Men det blir väl så när vardagen har kickat igång igen.

Jag bakade bröd på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi på Storheden och inhandlade fingervantar, tjockare mössa och kallingar till Texas. Tänkte se om pott-träningen går framåt om han känner hur obehagligt det är att kissa ner sig. Fast vi har egentligen inte bråttom, han måste få ta det i sin egen takt.
En kort, lugn promenad på 15-20 minuter klarade jag också av innan det blev ajaj i fogarna. Ska försöka gå en bit varje dag så jag får röra på mig. 

På kvällskvisten åkte jag in till stan och träffade några av mina "nya mammor" för allra första gången. 4 tjejer blev vi och trevligt var det. :) Vi satt på Roasters och fikade och surrade ett par timmar och sen åkte jag hem för att kolla Livet på BB.
Innan jag släckte nattlampan så bläddra jag igenom IKEA-katalogen som behagat att dyka upp i brevlådan under dagen. :) Nu är jag lagom inspirerad till IKEA-trippen på söndag.

Kommentarer!
Postat av: Alex

Usch fy tusan för fogarna. Kunde knappt ens sitta till slut, ligga var det enda som inte gjorde ont. Värst kändes det att man inte ens klarade av en promenad på ca 100 meter utan att hålla på att bryta ihop. Får hoppas att det blir bättre för dig, har du testat sånt där bälte?

Kommenterat - 2010-08-26 / 11:18:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: