Ingen soffa

2010-08-26 / 21:13:07
Nu är alla grejer vi la ut på Blocket sålda. Soffan sålde vi redan efter en dag, men hon som köpte den lämnade en femhundring i söndags och kom och hämtade den idag. Jag kommer sakna våran supersköna soffa men den nya som vi får snart är inte så dum den heller. ;)



Texas ville inte sälja soffan. När jag plockat undan kuddarna och lagt dom färdigt i hallen så gick han och hämtade tillbaka en och satte sig tillrätta... söta unge. <3

Ikväll har jag legat på en tunn madrass på golvet och kollat en film, inte så skönt nej.

Texas har varit på dagis idag och jag plockade fram symaskinen och sydde en mössa åt honom... Jag köpte ju tyg från JNYdesign för ett par månader sedan och har först nu fått tummen ur och börjat skapa. Men men, bättre sent än aldrig. Snygg blev den då måste jag säga... första gången jag syr en mössa faktiskt.

Kommentarer!
Postat av: Karro

Kul att du börjat blogga igen Ingela!

Jag tycker faktiskt att den där mössan är jättefin, skit i vad din äkta hälft säger om den. :)

Kommenterat - 2010-08-27 / 13:18:20  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Supersnygg mössa! Jackan är också supersnygg, spanat på den själv några gånger.

Kommenterat - 2010-08-27 / 14:29:41  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: