Kräftskiva och höstfint kök

2010-08-28 / 10:22:55
Igår smet jag iväg från man och barn och åkte till Sofias stuga på kräftskiva tillsammans med världens bästa mammor. Superkul! :D
Marie har varit så duktig och knåpat ihop ett inlägg med bilder och allt... klicka här för att titta på inlägget.

På dagen så gjorde jag höstfint i köket, dammtorkade, skurade, bytte gardiner och dukar m.m...


Askass bild från mobilen...

Nu ska det bara köpas en ny kökslampa(den på bilden är såld) och köksmöbler också om jag får bestämma. :P

Idag ska det städas och donas lite på dagen innan vi åker till farmor och farfar och lämnar av Texas som ska sova över där. Jag och Fredrik ska på middag hos Mackan och Marie i Boden ikväll och sen på söndag blir det IKEA direkt vi vaknar.

Dags för en promenad med mina finaste. <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: