Ut med det gamla...

2010-08-30 / 09:49:25
...och in med det nya! :D


Nytt bord, nya stolar och ny kökslampa. I love!

Bordet heter BJURSTA och är i ekfanér(tåligt och bra för barnfamiljer), 2 iläggs-skivor gör att bordet rymmer 6-10 personer. Perfekt. Stolarna är i svart fanér med stålben... lampan är stor och snygg i svart plåt, matchar snyggt till de svarta stolarna. 


 
Tavelbelysning till våran fotovägg, idag ska jag fästa kablarna mot väggen så blir det snyggt snyggt snyggt!

Ja jag är så nöjd, men besviken att det inte fanns någon sängstomme till Texas, båda alternativen vi kunde tänka oss var SLUT! Så nu blir det en till sväng till om inte någon vänlig själ som ska dit snart kan köpa åt oss.


En v.21-mage kan jag bjuda på:


Nu är det dags att ta tag i dagen...
Kommentarer!
Postat av: Hanna

Snygggt!!!!! Är ju såååå kul å få göra höstfint! Jag vill typ ändra på allt men på nåt vis känns det lite onödigt...

Å finfin mage oxå förstås!

Kommenterat - 2010-08-30 / 10:40:26  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅåå vad härligt, allt blev jättefint! Älskar er fotovägg =)Vi ska ju snart till Ikea så nog får sig Texas en säng alltid ;)

Kommenterat - 2010-08-30 / 16:15:44
Postat av: Nettan

Grattis till bebben i magen! =) Vad roligt med ett syskon. Vad snygga gardiner du har i köket, måste fråga vart har du köpt dom? :)

Kommenterat - 2010-08-30 / 19:48:37  | URL - http://busbrud.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: