2 veckor

2010-12-28 / 20:51:07
38 veckor avklarade och bara 2 ynka veckor kvar. Det tar sig. :)

Bloggen har haft lite julledigt och jag tänker inte försöka rabbla upp hela våran jul, men jag kan tala om att den har varit härlig, mysig och jättebra. Vi har fått många fina julklappar och vi har ätit alldeles för mycket godsaker och mat. Precis som det ska vara.

Min karl har inte fört över bilderna från kameran så det får vänta ett tag...

Idag har vi gått på stan och kollat lite mellandagsrea, vi köpte INGENTING. Jag brukar inte handla bara för att det är billigt utan köper istället det jag verkligen vill ha.

På eftermiddagen har jag bakat tekakor. Fattar inte riktigt hur jag orkade med tanke på att stadsturen tog knäcken på mig. Men det är roligt att hålla sig sysselsatt.

Annars då...
Jag vankar fram som en anka, jag är kissnödig hela tiden, min vinterjacka är för tight och det blir Fredriks snowboardjacka hädanefter(lagom till det blev -35), jag har gravidnästäppa sen en månad tillbaka och har använt nässpray ett antal för många dagar än 10 dagar(dock bara till natten), det är asjobbigt att böja sig...

Men jag är såå väldigt bebissjuk och jag håller detta barn som bor i min mage så kärt. <3 Jag älskar att känna när den rör på sig, jag funderar på hur den ser ut och självklart så undrar jag om det är en flicka eller en pojke.

Att få vara med om en förlossning inom en snar framtid är såå spännande! Jag känner mig förberedd.

Kommentarer!
Postat av: Soppa

Hojja snart är h*n här, jag måste nog se din mage innan jag kan säga vem det är. Visst vet du att behöver ni sällskap på förlossningen så kommer jag snabbt :-P ...

Ses snart

Kommenterat - 2010-12-28 / 21:54:51
Postat av: Sofia

Herregud vad tiden går fort! 2 veckor ät ju ingenting!!!

Shit så spännande:)

Kommenterat - 2010-12-29 / 18:49:21  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: