30 december

2010-12-30 / 16:54:39

Nu har vi precis städat undan alla julsaker, såå skönt! För mig tar julen slut efter annandagen och då vill jag inte se julsaker mer!

Adventljusstakens ljus fick lite utsmyckning och placerades på ett ljusfat i sten:


Dagen började med att klockan ringde tidigt(för mig) kl 7 efter en i princip sömnlös natt då jag bara vridit och vänt på mig typ 200 gånger. Jag åt lite frukost och mötte min man i dörren innan jag körde till BM för en sista besiktning, och allt var bra!
Fick stanna på blåskontroll på Bergnäset och man är ju lite nyfiken på vad det gav för utslag då jag inte har druckit alkohol på typ 9 månader? :P

Sen hem till man och barn som låg och snusade gott tillsammans, vilka sjusovare! ;) Texas åt lite frukost innan vi åkte till Ida, Milda och Harry på nyårsfika tillsammans med Marie, Soppa och Elin + barn. Alltid lika trevligt. :)

Nu väntar vi på att fläskpannkakan ska bli klar så vi får i oss lite middag!  

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: