Grinig

2010-12-01 / 09:40:42
Jag är så LESS på min nerv som hamnat i kläm i ryggen... det gör så ont på ett ställe så jag kan stundvis inte tänka på annat! Värst är det när jag sitter i bilen, när vi åkte hem från Öjebyn i fredags ville jag bara grina.

Igår och idag har jag kännt av skiten innan jag ens klivit upp ur sängen.

Sen så kom Texas till mig 5 på morgonen, han låg och vred och vände på sig och kunde inte somna... jag strök honom på ryggen och i håret länge men han fortsatte bara korva omkring. Så efter 50 minuter var jag less och bar honom till sin egen säng. Och THANK GOD han somnade om.

På morgonen var det grin och gnäll för INGENING, och jag blir så frustrerad! Men nu är han lämnad på dagis och jag ska skaka av mig all irritation och negativitet och ta en kopp te och en macka i soffan framför tvn. Starta om dagen och se livet från den ljusa sidan igen. God morgon.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: