Lugn och ro

2010-12-15 / 14:35:13

Idag har jag varit ensammen hemma medans grabbarna har varit på jobb och dagis. Och jag har knappt gjort någonting alls, och det har bara varit skönt och inte ens tråkigt. En vilodag helt enkelt. :)

Och *peppar peppar*, min rygg har inte gjort ont idag! Bara det gör mig hur glad som helst! Annars har jag gått på Panodil den senaste veckan, jag vill inte ta en massa piller men jag hade inget val, ryggvärken gjorde det olidligt för mig... det var en pärs att överleva dagen.
Så jag tar 2 Panodil ca 2 gånger per dag, men idag kanske jag slipper...



Bebiskläderna har iallafall blivit tvättade idag. :) Ärvegods från Texas förutom en ny body, mössa och 2 par strumpor.

Kommentarer!
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

Kommenterat - 2010-12-16 / 16:28:49  | URL - http://www.lovemercury.se/?p=1845
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: