Onsdag

2010-12-29 / 07:31:53
Idag jobbar pappa och Texas ska på dagis senare... det tar lite emot att lämna han på dagis känner jag. :/ Kanske för att han inte har varit på dagis på 2 veckor och är så sällan där överhuvudtaget, men jag lämnar honom där för hans egen skull så han får träffa andra barn.

Kallt idag... Alvik ska då alltid vara värst. Igår hade vi -35 mest hela dagen, -37 som kallast inatt och nu är det -35.

Nyårsafton på fredag och vi har inte planerat något speciellt. Har ingen lust att åka bort och har ingen lust att lämna bort Texas heller för den delen. Nog hade det varit trevligt med besök men vi har inte bjudit hem någon. Jag ska iallafall laga en god 3-rätters, det hör nyårsafton till. :) Sen får jag se om jag håller mig vaken till 12 haha! Fredrik ska upp och jobba dagen efter så det blir inte mycket party party. Jag har iallafall köpt hem en liten flaska alkoholfri mousserande vin så det ska kännas lite festligt.

Snart dags att väcka grabben, han har haft jullovstider och har sovit till 8:30-9:30 de senaste dagarna.  
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Vi har -35 nu på morgonen

Hade lust att stanna hemma och elda

Ha en bra dag Kram Mamma

Kommenterat - 2010-12-29 / 08:20:09
Postat av: Lotta & Joel

brrr... jo Alvik ska alltid vara värst - jag tycker -30 räcker - det får gärna bli liiite varmare...

Kommenterat - 2010-12-29 / 09:34:17  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Texas farmor

Vad skönt att hålla sig inomhus idag.Hoppas ni har kul med lekleran.Kramisar

Kommenterat - 2010-12-29 / 10:33:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: