Positiv energi!

2010-02-23 / 22:25:08
Nu ikväll har jag varit på seminarium tillsammans med trevligt sällskap i form av Cecilia. Det var mycket bra föreläsare, speciellt bra var Elizabeth Gummesson, henne hade jag kunnat lyssna på en hel dag.
Nu har jag fått mig en rejäl positiv energi-boost och ny lust till att ta tag lite extra i min ständigt pågående personliga utveckling.

Don´t dream your life, live your dreams!


Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ok, det låter bra, skickade jag smset till rätt telefonnummer? Jag kommer vara på skolan till ca kl 12, då kan vi mötas upp och göra affär ;)



Har inte ens läst engelska A så jag får nog vänta en stund till, så svårt att komma in på komvux överhucudtaget, kom bara in på Hi och Sa denna gång!

Kommenterat - 2010-02-23 / 22:53:10  | URL - http://rockstarmadre.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack för att jag fick följa! Det behövde jag verkligen :) kram!

Kommenterat - 2010-02-24 / 21:08:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: