Välkommen underbara helg!

2010-01-15 / 22:23:27
Får se vad denna helg har för spännande att bjuda på... :)

Veckan har varit okej, Texas och Fredrik är friska fast Texas aptit är inte helt hundra ännu men det blir bättre för var dag som går.
Vi gjorde en tabbe och gav honom vanlig fullkornsvälling istället för majsvälling(som man ske ge när dom har/har haft magsjuka) men det är ju inte helt lätt att veta då det är första barnets första magsjuka. Men nu vet vi!
Sist Texas var sjuk var i maj så vi blev lite smått chockade när våran alltid så friska kille plötsligt blev sjuk.

Men oj så duktig han har varit, man kunde inte alls tro att han var sjuk förutom i söndags då han satt och mös i soffan med mig mest hela dagen, då var han hängig. Gott humör under hela tiden trots magsjuka, vilken kämpe. <3

Igår var jag iväg på kvällen och fikade med mina mammor och det var jättetrevligt! Måste vi göra om snart. :)

Idag har vi käkat tacos och haft fredagsmyyys och det tänkte jag fortsätta med en stund till innan ögonen slocknar.

Kram
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

joo...de är så duktiga de små - de kan vara dunder sjuka men ÄNDÅ orkar de busa och vara glad - med undantag för lite extra mys ;)

Kommenterat - 2010-01-16 / 08:44:34  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: