Aaaaaaah

2010-03-09 / 12:14:36
Nu sitter jag skönt i soffan med datorn i knät och med  en nykokt kopp kaffe och ett litet fat med fika på vardagsrumsbordet. Barnet har precis somnat och jag bara njuuuter av lugnet.

Förmiddagen har varit bra! Medans Texas har lekt så passade jag på att fila fötter och raka benen. Jag har bestämt mig för en HELRENOVERING av mig själv. No more sunkmorsa! Citat ärligt stulet av Malin. ;)
Jag har även påbörjat plockning av ögonbrynen som sen ska färgas. Håret är en katastrof och det ska både klippas och färgas VÄLDIGT snart(kanske måste boka en tid först?).
Jag ska peela och sätta mask i ansiktet, lite BUS kanske det blir också.
Alla naglar ska filas och lackas. Sen lite vårnytt i garderoben på det och DÅ kanske jag är nöjd.

Det är nog solen och våren som är inom räckhåll som gör att man vill fräscha upp sig efter att man gått omkring med statiskt hår, noppriga långkalsonger, tjockstrumpor, likblek snustorr hy och allmänt gråsunkig i ett par månader.

Kommentarer!
Postat av: josse

Haha du är så rolig! Längtar till ni kommer hit! Sååå lyxigt ska vi ha det den helgen!

Kommenterat - 2010-03-09 / 13:00:35
Postat av: Nathalie

Man känner att våren är på g, klickat hem lite vår/sommarfint, peelat, målat och fixat jag med :)

No more sunkmorsa!

Kommenterat - 2010-03-14 / 09:33:27  | URL - http://rockstarmadre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: