Duttu

2010-03-31 / 20:12:54
No more duttu för Texas har jag bestämt idag. Duttu=tutte på Texas-språket. ;)

Igårkväll när jag la honom så glömde jag ge honom den och ta mig tusan han somnade ju ändå. Idag tänkte jag att jag provar igen, det gick ju bra igår och voila han somnade utan problem ikväll igen! :D

Däremot så tog jag med en då han skulle sova på dagis för första gången idag, bara för säkerhets skull. Men till nästa vecka så lämnar vi den hemma om allt går som det ska.

Dagis gick jättebra idag! Han blev ledsen när jag sa att mamma ska gå nu men det gick över 5 sekunder senare då inskolningsfröken lyfte upp honom och gick iväg och kollade på annat. Men det är klart det sved till i mammahjärtat. :(
Han hade varit glad och nöjd hela dagen, ätit bra och somnat och sovit utan problem. Duktiga älsklingen. <3

Det är faschinerande att dom kan sova tillsammans en massa ungar på madrasser på golvet... och på första försöket också. Men barn gör ju som andra barn gör. :)

Han har blivit så stor nu när han går på dagis... hjärtat! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: