Happy thursday

2010-03-04 / 20:14:14

Dagen började jättebra med supertrevligt besök av Marie, Ida, Tana och Soppa med tillhörande busungar. Vi käkade räkmackor och gofika och surrade på. Lite bilder finns här. Tack tjejer! Att umgås med människor som ger en energi och gör att man blir glad det är riktiga vänner det. <3

När besöket hade åkt gick jag och Texas ut och grävde i snön och åkte pulka. Sen in och käka mellis och bada badkar.

Fredrik jobbar dygn, enda dagen på hela vecka han jobbar och det måste han väl få göra. ;)

Nu ska jag surfa lite dator och glo lite tv. Trevlig kväll!


Bilder på hjärtat till dig faster Josefine <3













Kommentarer!
Postat av: Ida

Tack för en supermysig förmiddag!

Kommenterat - 2010-03-04 / 23:45:01  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag jag håller med, jag var helt glad när jag for hem. Var nog inte medveten om hur mycket jag saknat våra små häng. :)

Kommenterat - 2010-03-05 / 07:47:15  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh min älskade pojke! Faster sakar dig otroligt mkt! Men snart kommer ni:)

Kommenterat - 2010-03-05 / 13:53:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: