Härliga tider...

2010-03-08 / 11:07:05











...och sjukdoms-tider.



Magsjukan har drabbat oss för andra gången denna vinter. I fredags blev Texas lös i magen och på lördagen drabbade det även mig.
Det lilla Texas åt i lördags rann rakt igenom honom, stackars lilla älskling. Igår blev det lite bättre men matlusten var så gott som obefintlig. Idag har han ätit bra till frukost och bara bajsat en enda gång så det blir bara bättre och bättre.
Vi har iallafall inte spytt något och det är ju väldigt skönt att slippa det.

Idag är det soligt och varmt men STORM, attans. Vi hade gärna velat gå ut och få lite frisk luft.

Kommentarer!
Postat av: Ida

Inte roligt med magsjuka! Mina barn äter istort set inget alls heller. I går ville Harry äta det mesta men jag ville inte ge honomså mycklet eftersom det bara rann igenom, kokt potatis, majsvälling och några tuggor hamburgare åt dom´iaf. Idag har Harry ätit smöret från en macka, välling och inget mer :( milda har ätit sin välling och sedan lekt med en korvskiva.. Känns näringsrikt och bra!

Fast nog överlever dom, tids nog äter dom oss ur huset igen (hoppas jag)!

Kommenterat - 2010-03-08 / 11:58:54  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Ida

Efetrsom det är så synd om mej så trycker jag en massa godis och bullar ;) den enda motion jag får är ju att tömma och fylla tvättmaskinen. Den får däremot jobba desto hårdare.



Kommenterat - 2010-03-08 / 12:44:15  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Soppa

Skönt att det går fort över.

Krya på er

Kommenterat - 2010-03-08 / 20:49:58  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: