Inskolning

2010-03-15 / 20:00:41
Inskolningen på dagis dag 1 gick bra!

Först när vi kom dit så var Texas reserverad och klistrade sig fast mot mig som ett frimärke. Han höll om mig hårt med både armar och ben och jag fick knappt av mig jackan. Sen efter ca 10 minuter så satte jag honom brevid mig i soffan där jag satt och gav honom ett par böcker att bläddra i så han skulle tänka på annat. Då lättade han upp och gick sen till ett bord med leksaker och började leka. :) Vi var där i lite över en timme innan vi åkte hem igen.

Imorgon ska vi vara med på samlingen och eventuellt gå ut och leka. Då kommer Fredrik med också, han kunde inte komma idag eftersom han jobbar.

Nu är det dags för familjen annorlunda...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: