Sjukling

2010-03-24 / 16:27:02
Igår blev Texas sjuk... snorig, slemhosta och feber. Det var dock väldigt väntat med tanke på alla snoriga och hostiga barn som finns på dagis. Synd att det blev mitt i inskolning bara.

Han har varit hängig både idag och igår så det har blivit en massa mys i famnen, bokläsning och andra lugna aktiviteter som att rita och bygga med klossar.

Själv har jag känt mig slö och idag även lite hängig/dålig men ändå inte sjuk. Det finns massor att göra men väldigt lite blir gjort.
Igår bakade jag iallafall kanelbullar och idag har vi rensat ut lite loppis-skrot från skåpen i köket. Det är såå skönt att få rensa! :)

Nu ska jag trolla ihop lite middag... korv och makisar eller blodpudding och bacon. Spännande! Eller så inte...
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Joel blev också sjuk - efter första veckan... en vecka med krupp och hemmavarande... tydligen mer regel än undantag då det gäller inskolning på dagis...

Kommenterat - 2010-03-24 / 19:08:45  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: