Stockholm

2010-03-31 / 11:30:59
Vi har haft en rolig men intensiv helg i Stockholm! Jag och Texas har varit dunderförkylda men det har gått bra ändå, Texas har då inte lidit iallafall... han har ju legat nerbäddad i vagnen och myst och sovit medan vi har sprungit runt på stan. Och sen när vi varit hos Josse så har det ju varit lungt och skönt för honom.
Men däremot har han ätit väldigt väldigt lite, men han är som mig... äter i princip ingenting när jag är sjuk.


Åker Arlanda express in mot stora staden.

Resandet gick som förväntat jättebra, nemas problemas. Han sov i min famn nästan hela flygresan ner och halva flygresan upp.


Härligt vårväder, riktigt skönt och behagligt i luften.


Texas och Josse blickar ut över stan.


Texas fick presenter av faster! :)

Vi har större delen av tiden hängt hos faster Josse på Söder, där vi även hade vårat hotell på bara några minuters gångavstånd. Ätit god mat och myst på. :)


Promenerar i gamla stan.


Golunch efter en stunds shopping.


Vi köpte hem läckra cupcakes som vi mumsade i oss efter stan. *mmmm*


Det roligaste med hela resan var att få stå i fönstret på hotellrummet tyckte Texas. ;)
Kommentarer!
Postat av: Sofia

Har du spanat in cupcake-sen på hellosugar.se

Mmmm, såna kan du sälja när du startar eget!;)

Kommenterat - 2010-03-31 / 20:29:25  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: