Första maj

2010-05-01 / 09:28:13
Valborgsmässoafton blev väldigt lugn och mysig. Vi åt SUPERGOD middag bestående av entrecote, friterade pommes frites och goda tillbehör. Sen gick vi förbi och tittade på grannens majbrasa och surrade med grannar, men bara en kort stund eftersom Texas inte var i form...
När Texas gått och lagt sig så bastade jag och Fredrik sen åt vi chokladdoppade jordgubbar och kollade lite tv.

Texas är inne på dag nummer 3 med feber nu. :( När jag tempade honom igårkväll så hade han 40,1...
Inatt har han bökat omkring i våran säng och vaknade sedan kl 6 när Fredrik skulle kliva upp för att göra sig iordning för helgjobb.
Mys i soffan och lite välling sen gick jag och la honom kl 8 och han sover ännu.

Vi hade tänkt åka till mamma och pappa i stugan nu i helgen när Fredrik ändå jobbar men det blev ju inställt när hjärtat är sjuk. Så vi blir hemma och tar det lugnt istället. Jag ska försöka städa när han sover... har börjat med toaletten och ska fortsätta med det nu...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: