Mammahäng

2010-05-03 / 14:32:27
Idag har jag fått en härlig dos mammahäng, trevligt! Det blir inte att ses så ofta nu när man jobbar... :( Men till sommaren så blir det nog säkert ett par härliga picnics i solen. *längtar*

Och något annat jag längtar efter är att få plantera jordgubbar! Jag längtar som ett barn!
Försvinn dumma snö och bli varmt väder nu nu NU!

Vi ska plantera gubbarna i trälådor på höjd. Då slipper man sniglar och andra icke välkomna gäster som käkar upp jordgubbarna... och det blir mindre ogräs och lättare att plocka dom. Perfekt!
Fredrik ska snickra ihop lådorna åt mig och jag har sagt åt honom att börja redan nu så är dom färdiga tills det är dags. :)

Grabbarna sover just nu men när dom vaknar ska vi åka till storheden och veckohandla och äta middag på Max.

Härliga måndag! :)
Kommentarer!
Postat av: Marie

Hur gör man för att slippa små barnfingrar som är där och nallar i plantorna? ;)

Kommenterat - 2010-05-03 / 21:15:02  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: