Breaking the rules

2010-11-01 / 11:50:53
Jag har en regel när det handlar om julen. Och det är att inte tjuvstarta med att äta julfika, julmat etc, dricka julmust och glögg samt julpynta före 1:a advent. 
Mest för att jag älskar julen så mycket och jag vill att det ska kännas speciellt att äta julens godsaker osv.  

I år bryter jag min regel... redan 1 november!!! I detta nu står en deg som ska bli Lussans bullar på jäsning. Jag fick såna gravidcravings att jag inte kunde stå emot. Kunde verkligen inte stå emot!

Jag skyller allt på graviditeten, så känns det lite bättre. :P
Kommentarer!
Postat av: Texas farmor

Jag fikade Lussebulle igår hos grannen,hon hade bakat i går morse det var supergott

Kommenterat - 2010-11-01 / 12:41:49
Postat av: Hanna

Jag har ju också tjuvstartat lite...fy skämms på oss... Du skyller på graviditeten....jag på amningen...är det ok?! :-)

Kommenterat - 2010-11-01 / 15:35:46  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Soppa

regler är till för att brytas

Kommenterat - 2010-11-01 / 22:52:23  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: