Julstädning

2010-11-24 / 13:09:12

Idag är jag på riktigt städhumör och då är det verkligen bara att passa på när lusten innfinner sig. Jag har tvättat sängkläder, hängt ut kuddar och täcken på vädring, satt upp julstjärna i vårat rum och ljusstake i Texas rum. Rensat i babykläderna och satt fram kläder i stl 50-56, men måste tvätta dom också men det hinns.
Dammtorkat i sovrummen och plockat till. Packat undan alla höstytterkläder så det inte är så överfullt i hallen.

Tanken är väl att jag ska köra på till kroppen pajar ihop totalt. Näää kanske inte men så länge jag känner att jag orkar, och pauser tar jag med jämna mellanrum så det går än så länge bra. Nu ska jag köra på lite till innan det är dags för lite eftermiddagsfika. :)

Kommentarer!
Postat av: Marie

Åh jag vill också ha lite städsug nu. Har varit helt städmanisk hela sommarn men de senaste veckorna har jag kännt att det tagit emot mer och mer att städa och nu tror jag jag har gått in i väggen. Om man kan göra det pga städning, haha.

Kommenterat - 2010-11-24 / 14:19:52  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: