Snart dags...

2010-11-22 / 08:58:18
... för julpynt och julbak! Inte kanske just idag men denna vecka ska jag börja med allt sånt. :D Äntligen!

Helgen har varit mycket bra! På fredag förmiddag åkte vi till Ida + barn och fikade. Där var också Cecilia + barn så det var trevligt att få träffas och surra. :)
Sen åkte vi raka vägen till Överkalix för att hälsa på mormor och morfar! Det var lääänge sen så det var verkligen på tiden.
På lördagmorgon kom också pappa(som jobbade hela fredagen) och brorsan med familj. Det var FULL RULLE på Wille och Texas från morgon till kväll! Jösses vad dom busade! :)

Idag är det då måndag och vi får se vad denna vecka har att bjuda på...

Kommentarer!
Postat av: Texas farmor

Jag vill oxå börja med julpyntet men är så förkyld.Jag är hemma från jobbet pga förkylningen

Kommenterat - 2010-11-22 / 10:45:55
Postat av: Marie B

Här har det tjuvstartas med pyntet,gardiner och stjärnor i fönstret är uppe...fy på mig men kunde inte hålla mig när det fanns en gnutta ork i kroppen =)

Kommenterat - 2010-11-22 / 11:33:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: