Tiden rusar iväg

2010-11-10 / 09:41:55
Veckorna går så jättefort! Tänk... nu är det bara två veckor kvar tills man "får" börja julpynta och julbaka inför första advent! :) Igår köpte jag en vacker ljusslinga att ha på köksbordet(inspirerad av Marie) och kollade lite på julgranspumlor. Det blir nog lila, silver och lite inslag av guld i granen i år. Granen är också inhandlad! Det blev en med inbyggd led-belysning i grenarna, jättefin!


Ljus-slingan, fast jag ska ha en vit löpare...

Idag jobbar Fredrik dagtid och jag har lämnat Texas på dagis för en liten stund sedan. Har inga speciella planer för dagen men tänkte försöka städa toaletten och tvätta handdukar iallafall. Och sen ska det planeras bröllopsmiddag, vi firar nämligen 1-årig bröllopsdag på lördag. <3
Först tänkte vi boka bord på Cooks, men jag ångrade mig för jag tycker att det är SÅ ROLIGT att få laga just gourmetmat! Och jag blir ändå oftast lite besviken när jag äter på restaurang, för jag kan göra det lika bra eller ännu bättre själv.
Jag har inte kommit så långt i planeringen men det blir iallafall oxfile till varmrätt och något med färska räkor till förrätt. Efterrätten blir nog en fryst historia eller en pannacotta. Vi får se. :)

Kommentarer!
Postat av: Marie

Är det den för 900 ni köpt? Jag tyckte det var dyyrt (granarna är gratis i skogen, höhö).



Får jag komma på eran bröllopsmiddag? Det låter som en meny i min smak. ;)

Kommenterat - 2010-11-10 / 09:59:02  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vad fint det blev med ljusslingan på bordet =) Blev inspirerad :D Vart finns den att hitta?

Kommenterat - 2010-11-10 / 11:17:17  | URL - http://busbrud.blogg.se/
Postat av: mamma

pappa vill att du lägger ut en bild på snön



Kram från mamma

Kommenterat - 2010-11-11 / 01:56:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: