27 år

2010-10-26 / 20:25:02


Go fika! Små jordgubbspajer, hummingbird cupcakes, mini banana toffee pies, kladdmuffins med chokladfudge.


Fina presenter från familjen Barsk. Älskade Marimekko-skålen i gråsvart, söta bakformar, supersnygg "vattenkokare" och fiffig örtsax.


Jättefina tvättmedelstunnor från Josse och Patrik, blir så fint i "nya" tvättstugan. :)

Sen fick jag en blomsterkvast av Kenneth + familj, jättefina rosa blommor... och pengar av min mormor + moster Monika.

Tusen tack för allt!  

Present av mor och far får jag på torsdag och present av älsklingen får jag hämta ut på Preem imorgon!

Jag saknar min älskling!


 

Kommentarer!
Postat av: Nettan

Grattis på din dag! :)

Kommenterat - 2010-10-26 / 21:04:37  | URL - http://busbrud.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina grejer du fått!



Sorry att jag itne kunde komma idag...hade verkligen sett fram emot det...

Kommenterat - 2010-10-27 / 15:42:24  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: