Ensamstående

2010-10-25 / 21:10:11

Denna vecka får jag prova på hur det känns att vara ensamstående. Fredrik åkte iväg med en taxi till flygplatsen TIDIGT imorse. Han är på kurs i Halmstad och kommer hem först på fredag vid 17-tiden. 

Första dagen har gått bra. Texas har varit på dagis ett par timmar och jag har bakat och besökt barnmorskan. SF-måttet låg på 26-27cm och allt var bra med mig och bebis. :)
BM frågade om jag ville vaccinera mig mot influensa och jag sa blankt nej.

Sen har det varit full rulle och en del att fixa inför morgondagen... men nu har jag precis tagit en dusch och ska bara plocka lite till i köket innan jag tar kväll.  

Hämtade ut ett paket från La redoute idag(födelsedagspresent till mig själv ;)) och det var ingen dålig present man fick med beställningen:


Bodybutter och tvål som doftar UNDERBART från The Body Shop, I like!

Kommentarer!
Postat av: Alex

Testar oxå livet som ensamstående, speciellt nu på hösten då det är mycket jakt. Å så på våren då det är skotrar och fjällen som gäller. Passar på att mysa lite extra med kidsen och hitta på bus. =)

Kommenterat - 2010-10-26 / 08:22:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: