Godmorgon fredag

2010-10-15 / 09:32:06



Vilken vacker morgon att vakna upp till. Tänk vad vackert väder och sol kan påverka ens humör egentligen? Jag har märkt av att mitt humör styrs en del av vädret... fast nu för tiden är jag så väldigt lycklig så det spelar egentligen ingen roll vad det är för väder. Jag lever ett sånt rikt liv! Jag har allt man kan önska sig förutom guld och diamanter.

Dagarna går i en RASANDE fart! De 2 senaste dagarna har vi varit på kalas. På onsdagen var vi och firade Rox som fyllde 2 år och igår var vi och firade kusin Neo som fyllde 1 år. Mycket tårta har det blivit den senaste tiden men jag klagar inte. ;)

Igår på förmiddagen bakade jag tekakor. Jag är helt GALEN i bröd denna graviditet så lite nybakt bröd är ren lycka för mig. Jag tar hellre en kvällsmacka än en påse godis på kvällen så då kan ni tänka er hur crazy jag är i bröd just nu.

Texas har levt rövare 2 kvällar i rad nu. Onsdagkväll var han vaken till 21:30 och igår till 22:15. Men han är så jäkla söt, kramig och glad så det gör ingenting. Underbara barn! Men ikväll Texas då vill mamma se IDOL ifred. :P 

Kommentarer!
Postat av: Texas farmor

Han är välkommen till oss.....Farfar jobbar i helgen men farmor är hemma Kram

Kommenterat - 2010-10-15 / 11:44:08
Postat av: Texas farmor

Han får komma till farmor...Farfar jobbar hela helgen men farmor är hemma..

Kommenterat - 2010-10-15 / 11:57:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: