Jag boar

2010-10-20 / 20:59:47
Mest i mitt huvud då kroppen inte riktigt orkar så mycket som jag vill. Men jag har fått målat en del i tvättstugan idag... det blir snyggt! Jag ser slutresultatet framför mig i mitt huvud! Och det ÄR SÅ R O L I G T att renovera(så länge det är lagom stora projekt iallafall)!

Jag kom på en riktigt bra idé på en personlig inredningsdetalj som jag delar med mig av senare då det är färdigt... ni kommer garanterat att gilla den! Fredrik nappade då direkt. ;)

Idag har Fredrik och Texas varit på playdate med Fredriks kompis Widde och hans dotter Tyra, 15 månader. Dom var till Hertsön och badade i varma barnbassängen. Roligt för Texas och få åka på aduus(badhus) 2 gånger på 3 dagar. :) Nästa gång blir det Pite havsbad om jag får bestämma.

Nu ska jag fundera ut vad jag är sugen på för kvällsfika...
Kommentarer!
Postat av: Marie

Du kan få komma hem och renovera lite hos oss. Jag tror vi gått in i väggen (nu använde jag att utnött uttryck jag vet, men hur ofta får man chans att använda det egentligen). Spännande med inredningsdetaljen. :)

Kommenterat - 2010-10-21 / 06:46:55  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: