Vägra sova

2010-10-23 / 08:45:10
Texas vaknade tidigt igår, redan 6:40. Så vi trodde att det skulle bli en tidig kväll för Texas... haha så feeel man kan ha. Han härjade på till kl 23! Vi trodde han skulle gå och sova vid 19...

Men han fick helt enkelt vara uppe och ha fredagsmys med mamma och pappa, mumsa popcorn och titta Idol. :)

Vid 21:30 så var han ju faktiskt trött men han vägrade sova. Ja vad gör man? Bara låta ungen vara uppe. Man blir furundrad över hur mycket en liten 2-åring orkar med. ;)

Nu sitter jag uppe själv(sover aldrig längre än till 8) och mina prinsar sover så gott. Idag ska Fredrik på fotojobb och jag och Texas ska gå på stan med farmor under tiden. Texas behöver nya vinterskor(dom gamla var visst för små) och jag ska köpa en gardinkappa+lite annat  till tvättstugan. Det blir så snyggt så! Nu är jag bara grymt irriterad att mattan jag vill ha från Rusta är slut. :( *fnys*

Dags för te och macka. God morgon.  
Kommentarer!
Postat av: Sofia

Roligt med mini-renovering. Ser framemot bilder, våran tvättstuga ser ut som hejkomochhjälpmigochingenkom!

Kommenterat - 2010-10-23 / 10:17:11  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: