BM-besök v.25

2010-09-27 / 15:19:51

Hjärtljud:150
SF-mått:21cm

Med Texas i v.25
Hjärtljud:144
SF-mått:23cm

Det är lite kul att jämföra, kaaanske får man en liten hint om vad det blir för kön, men jag tvivlar! Om ni ville veta så tror både jag och Fredrik att vi väntar en dotter... ;)


Annars lunkar livet på som vanligt... allt vore toppen om det inte vore för att ovissenheten om vad FK kommer ge för besked angående min sjukskrivning gnager inom mig STÄNDIGT.
Jag FÖRSÖKER att tänka positivt och intala mig själv att allt kommer att gå bra och att om systemet fungerar som det ska så får jag rätt till sjukpenning. 
Min enda tröst är att handläggaren som ringde idag(angående att jag hade sjukanmält mig "en gång för mycket") lät trevlig... det inger en strimma hopp.

Havandeskapspenningen som påbörjas 12/11 är jag inte ett dugg orolig över, den vet jag att den kommer gå igenom.

Nog om det... bara vänta och se vad som sker.

Nu ska jag förbereda för dagens middag, fläskpannkaka med hemmagjord lingonsylt. En av denna graviditets cravings. :P Förra graviditeten var det pyttipanna haha!
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Du ska se att det går bra... ja det ska bli spännande att se vad det blir för något - man kan ju inte låta bli att jämföra lite ;)

Kommenterat - 2010-09-27 / 17:28:59  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: