Oj

2011-04-19 / 16:05:27
Här skrivs det inte mycket men jag skyller det på seeeg j**la blogg.se som inte kan hosta upp en iPhone-app!!! Ska det vara SÅ svårt?! Blir det ingen app snart så blir det till att byta bloggadress... för jag sitter väldigt sällan vid bärbara, det blir mest bara iPhonen och iPaden numera.

För övrigt sitter jag mycket mindre på nätet, jag går igenom en livsstilsförändring light. Jag har som mål att leva precis HÄR OCH NU, bli en ännu bättre mamma, röra på mig mer och äta mindre sötsaker(hur nu det ska gå, men men babysteps ;)) och spendera mindre tid på nätet...

Vi har haft en underbar tid... Tilde har blivit döpt, vi har njutit av vackert väder, promenerat, grillat, umgåtts och levt livet. Och nu är snart påsken här! :) Jag och Texas var iväg och snottade påskris förra veckan och pyntade med färgglada fjädrar. Nu ska vi bara pyssla ihop några toarullekycklingar och måla påskägg så är vi redo för påsk. Fredrik jobbar bara onsdag denna vecka och bara torsdag nästa vecka så vi får leva lyxliv allihopa tillsammans hela påsken. :D

Och så en bild på mina underbara ungar! Mamma älskar er till månen och tillbaka! 



Fick min Linas matkasse(som jag vann på FB) igår, så nu ska jag gå och laga lite spännande mat.

Hejs

 
Kommentarer!
Postat av: Dadde

Men ääääääntligeeeeen!!!!!!! Som jag har väntat!!!

Kommenterat - 2011-04-19 / 18:44:46
Postat av: Lotta, Joel & Liam

Söt barnen...och hon växer och blir stor lilla tjejen också...vart tar tiden vägen?

Kommenterat - 2011-04-20 / 11:44:39  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag gjorde slag i saken och flyttade från blogg. Så nu kan jag mobilblogga och genast blev det mycket roligare :)

Kommenterat - 2011-04-21 / 13:42:54  | URL - http://www.finest.se/maddizz
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: